БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА
по Україні
Call-center: Пн-Пт 10.00-19.00

Спойлер даху, антикрило

Audi
BMW
Honda
Mazda
Nissan
Opel
Skoda
Subaru
Suzuki
Завантажити
Подождите ...
1   2   3   4   5   6   наст >>

Спойлер багажника

Розглянемо таку популярну деталь зовнішнього тюнінгу автомобіля, як спойлер.

Спойлер зазвичай являє собою один файл або декілька частин елемента, які покликані змінювати аэродимнамику машини, за рахунок зниження опору, збільшення притискної сили, а так само протистояння забруднень кузова.

Деякі водії сприймають спойлер тільки, як елемент декору і тюнінгу, інші – як явний поліпшувач якісних характеристик автомобіля. 

З якісної сторони питання, спойлер - це деталь, яка переправляє повітряні потоки для зниження рівня аеродинаміки автомобіля з повітрям. 

Що стосується конструкцій спойлера - вони різноманітні й залежать від мети, для якої набувається спойлер - ніби для естетики, ніби для полегшення керування автомобілем. 

Якщо говорити про місця розміщення спойлерів на кузові, це:

  • Спідниця бампера
  • Бічна спідниця
  • Спойлер дахів
  • Задній спойлер (крім властивостей аеродинамічного аксесуара, спойлер на кришці багажника зміцнює його кришку ). 

види спойлерів по стилям: 

Згідно американської класифікації, виділяють спойлери ідентичні тим, які випущені безпосередньо заводом-виробником машини та спойлери індивідуального виробництва. Останній стиль спойлера буде індивідуального дизайну і неодмінно наділений відмінними аеродинамічними властивостями. Данина моді, неповторний зовнішній вигляд і якість властивостей-це все про спойлери індивідуального стилю. 

Згідно функціонального призначення, виділяємо спойлери :

  • Декоративне;
  • Спойлери з яскраво вираженими аеродинамічними якостями;
  • Спойлери брудозахисні для захисту заднього скла від повітря з брудом.

Для виробництва спойлерів використовують матеріали міцні і якісні, і часто це - метал( алюміній або сталь), пластмаса, склопластик, ABS-пластик, вуглепластик, силікон  або надсучасне скловолокно.

склопластик часто називають фібергласом і представлений він синтетичними смолами з армованим скловолокном. Такий спойлер буде міцним, надійним, легко піддаватися обробці і економічно вигідним у виробництві .

ABS-пластик-найпопулярніший матеріал, який використовують для виробництва спойлерів заводських. Дана основа змішалась з додатковими додатковими сумішами і в підсумку виходить міцний і не такий крихкий матеріал. Ціна на вироби з такого пластику невисока, з недоліків-крихкість матеріалу з часом тривалого використання. 

Що стосується силікону - для спойлерів використовують кремнійорганічний полімер. Явні плюси - відмінна пластичність, високі термо-показники, тривалий термін служби.  

Карбонові або вуглепластикові спойлери-легкі, надійні і дорогі матеріали. Твердіння його смол досягається тільки в барокамері при високій температурі і високому тиску. Виготовлення аксесуарів з такого матеріалу досить-таки трудомістке і поглинає багато електроенергії, що робить матеріал недешевим. 

Металеві спойлери із сталі або алюмінію - якщо розглядати більш точно, на виробництво вістря спойлера використовується алюміній, на закрилки і стійки - листова сталь. 

Тепер про принцип роботи спойлера

Задній спойлер встановлюється на кришці багажника, його дія заснована на збільшенні тиску повітря над кришкою багажника і заднім склом. Без наявності такого аксесуара притискна сила машини буде зменшена, автомобіль буде піднятий . Крім цього, спойлер допоможе збільшити опір, знизити тиск під машиною. Чим нижче буде спойлер, тим вище буде опір. 

Якщо мова йде про автоспорті, тут спойлер виступає аеродинамічній площиною, закріпленої однією стороною на верхній задній частині гоночної машини, а другий - під кутом до повітряного потоку. 

У такій ситуації спойлер створює розрідження за автомобілем і за рахунок цього допомагає прискорювати рух повітряних мас під днищем автомобіля. Тиск повітря занижений, притискна сила - в дії. Спортивного призначення спойлери піддаються регулюванню, за рахунок чого автомобіліст може самостійно скоординувати його функціональні особливості.