БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА
по Україні
Call-center: Пн-Пт 10.00-19.00

Тюнінг Порше

Автотовари Порше

Тюнінг Порше Повна назва даної фірми-Doktor Ingenieur honoris causa Ferdinand Porsche Aktiengesellschaft. Перекладається як Відкрите акціонерне товариство інженера Фердинанда Порше Майже половина акцій на даний момент належить концерну Фольксваген, з яким у Порше завжди були досить тісні відносини. Спеціалізується компанія на автомобілях класу «люкс», штаб-квартира і основний завод знаходиться в Штутгарті, Німеччина.

Товари для тюнінгу Порше

  • килимки гумові в салон забезпечують захист внутрішніх елементів машини від забруднення 3d-eva, Aileron, Avtm, Eva, Frogum, Gledring, Lada locker, Norplast, Novline, Rezaw plast, Rizline, Skopa, Stingray, Weathertech, Оригинал і багажник Ciak, Eva, Frogum, Gledring, Lada locker, Norplast, Novline, Rezaw plast, Sotra, Weathertech, Оригинал;
  • килимки текстильні в салон можуть бути представлені в чорному, сірому і в інших кольорах. Зовнішня їх сторона має або поліпропіленовий ворс, або ковролін. Всі килимки мають прогумовану основу - 3d ковры, Avtm, Boratex, Ciak, Pro-eco, Seintex, Sotra, ЭкоКожа;
  • вітровики на скла, які кріпляться на двосторонньому скотчі. Їх купують, так як вони перешкоджають запарюванню вікон в умовах дощової погоди Cobra tuning, Heko, Hic, Sim, Sun visors, Vinguru;
  • захист двигуна Poligon, КОЛЬЧУГА;
  • двірники на скла: Oximo;
  • Бризковики використовуються для захисту кузова від пошкоджень при їзді по бездоріжжю або неякісному дорожньому покриттю: Asp, Avtm, Blik, Dongmart, Lada locker, Xukey, Оригинал;
  • амортизатори капота Lesjofors.
  • Фаркопи Auto-hak, Galia;
  • накладки на пороги і бампер Nataniko;
  • багажники на дах Amos, Terra drive, Thule, Amos, Terra drive, Thule, Десна Авто, Amos, Terra drive, Thule, багажники сталеві, які зазвичай кріпляться на рейлінги. Багажники використовують для перевезення великих і об'ємних вантажів;
Заснована компанія була в 1931 році інженером Фердинандом Порше, який встиг на той час накопичити солідний досвід, в тому числі і на заводах Фольксваген, Мерседеса і Даймлера. Тридцяті роки пройшли в основному як Партнерська співпраця з більш великими фірмами і розробкою своїх моделей. Підсумком стали ряд спортивних і гоночних автомобілів і Volkswagen Käfer, що передбачався як» народний автомобіль , але почалася війна поміняла всі плани. Фірма переключилася на військові замовлення, в основному виробництво штабних автомобілів і танків. Через ці замовлень сам Порше після закінчення війни провів півтора року у в'язниці.

Після звільнення він повернувся до роботи конструктора і ідеї народного автомобіля. За основу був узятий все той же Крафтер, але Порше поступово удосконалював машину, паралельно позбавляючись від запозичених від інших фірм деталей, замінюючи їх своїми розробками.

Після смерті Порше в 1951 році компанія перейшла в основному на виробництво спортивних автомобілів, причому частково у співпраці з Фольксваген — моделі 356, 911, 912 і 914. Правда, велика частина моделей очікувань не виправдала. Настільки, що онук засновника компанії перейшов на роботу спочатку в Ауді, потім у Фольксваген. Але, з іншого боку, це забезпечило додаткові замовлення.

Сімдесяті роки виявилися часом спроб піднятися вгору, але в основному невдалих, і закінчилися заміною керівництва фірми. Вісімдесяті стали часом технічного прориву-в Порше готували серію гоночних машин для демонстрації на гонках, але гонки не відбулися через велику аварію. Зате за цей час був зроблена маса напрацювань, які лягли в основу інших моделей.

За дев'яності роки у машин Порше повністю змінився каркас, переробили підвіску і електроніку. Вийшли серйозні сучасні машини, але от тільки із застарілим дизайном.

Серйозні зміни в зовнішньому вигляді почалися тільки в кінці дев'яностих. Можливо, це пов'язано з комп'ютеризацією виробництва і спрощенням технології. Але от саме в цей період автомобілі Порше різко поміняли вигляд-зовнішній вигляд став більш сучасним, але при цьому дизайнери примудрилися зберегти колишні традиції візуального оформлення.

Третє тисячоліття компанія зустріла в основному переробками старих моделей-десь змінився мотор, десь дизайн. Більш-менш серйозні зміни почалися вже в середині десятих років. Тоді запустили нові моделі і провели рестайлінг вже існуючих.

Збірка проводиться в основному в Штутгарті, є заводи в Цуффунхаузені і Ганновері і Лейпцигу, Німеччина.

На даний момент Порше має такий модельний ряд:
  • Porsche Panamera-п'ятидверний спортивний фестбек.
  • Porsche Cayenne-спортивний кросовер. Спільна розробка з Фольксваген.
  • Porsche Macan-компактний кросовер.