БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА
по Україні
Call-center: Пн-Пт 10.00-19.00
Автомагазин Гарантія

Гарантії та повернення товару

Гарантії

На всі товари надається гарантія в залежності від політики Постачальника даного товару.
Гарантійні зобов'язання здійснюються відповідно до статті 7 "Закону України Про захист прав споживачів".

Публічна оферта

Повернення / обмін

Автомобільні товари завжди були товарами підвищеної складності - для правильного підбору зазвичай необхідно вказати марку, модель, рік виробництва. Але не завжди дефект можна виявити при отриманні товару на відділенні компанії «Нова пошта» або питання можуть виникнути через 14 днів, обумовлених законодавством. У таких випадках ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцям.

Що б повернення відбулося без проблем вам необхідно:
  • Що б товар не був в експлуатації і не було слідів монтажу товару
  • Зберегти заводську упаковку - не рвіть її, не викидайте, не відрізайте частини виробів
  • Зберегти всі папери які йдуть разом з товаром - етикетка, опис, інструкція
  • при поверненні товару не обклеюйте його скотчем - він може пошкодити упаковку і залишити сліди на товарі.

Порядок повернення товару

Для повернення/обміну товару :
  • Сообищить на email: info@avtoshara.kiev.ua, або менджерам за телефонами (067)5027976, (050)8573688, (093)5431010 про існуючому повернення/обмін - необхідно обміняти, повернути такий товар, купували - дата і ваш телефон.
  • При поверненні товару необхідно уточнити у менеджера - куди та на кого оформлювати повернення товару.
    Або можете скористатися послугой Легке повернення від Нова Пошта - протягом 14 діб можно оформити повернення в особистому кабінеті, або через застосунок (тоді повернення для Вас буде безкоштовне).
    Після ОБОВ'ЯЗКОВО подзвонити - сповістити менеджера номер декларації повернення та картку - куди повертати кошти, або написать на пошту - info@avtoshara.kiev.ua

Умови повернення

За законом "Про захист прав споживачів" покупець доставляє товар покупцеві, або оплачує доставку товару продавцеві за свій рахунок. Крім випадків заводського браку або невідповідності товару замовленню клієнта.

Не допускається наклейка скотча і псування упаковки товару. Такий товар поверненню не підлягає і не буде нами забиратися у відділенні Нової Пошти. Якщо ви не оплатили доставку - ми знову ж таки не зможемо забрати товар. Так само ми не зможемо забрати товар якщо ви його нам відправили післяплатою.

Як тільки ми отримуємо товар і перевіряємо цілісність і комплектність-відразу ж повертаємо гроші вам на карту.

Компанія Автошара торгує тільки якісним товаром від перевірених виробників - що б мінімізувати кількість повернень і питань по товару. При вірно зазначених марки, моделі, року і модифікації автомобіля - 100% гарантія соостветвия товару.