Амортизатори капоту Ford Explorer с 2010
- Амортизатори капота
- Установка в штатні місця - зазвичай не вимагає свердління
- Комплектність - все необхідне для установки в авто
- Інструкція по установці
- Гарантія 1 рік
Оплата при отриманні
- Амортизатори капота
- Установка в штатні місця - зазвичай не вимагає свердління
- Комплектність - все необхідне для установки в авто
- Інструкція по установці
- Гарантія 1 рік
Оплата при отриманні
- Амортизатори капота
- Установка в штатні місця - зазвичай не вимагає свердління
- Комплектність - все необхідне для установки в авто
- Інструкція по установці
- Гарантія 1 рік
Оплата при отриманні
Газові упори капота Форд Эксплорер 2010-
Раніше для того, щоб тримати капот у відкритому положенні використовувалися спеціальні упори у вигляді прута. Такі кошти були небезпечними, сучасні автомобілі розробляються з упором на максимальну безпеку майбутнього власника. Сьогодні на автомобілях Ford Explorer с 2010 замість прута використовуються спеціальні амортизатори, які в народі ще іменуються, як газові пружини.
Призначення
Амортизатори капота Форд Эксплорер 2010- - це універсальні пристрої, які використовуються для відкриття та закриття капота, а також його стабільної і надійної фіксації у відкритому положенні. Амортизатори капота можуть вирішити кілька завдань:
- Для відкриття власнику автомобіля або автомеханіку не доведеться докладати будь-яких зусиль;
- На момент відкриття або закриття відсутні удари, які можуть пошкодити кузов автомобіля і створювати малоприємний гуркіт;
- За допомогою таких пристроїв конструкція буде надійно триматися у відкритому положенні.
Двигуни: Варіанти двигунів включають 3,5-літровий V6 потужністю 290 к.с., 3,5-літровий EcoBoost V6 потужністю 365 к.с. і 2,3-літровий 4-циліндровий EcoBoost потужністю 280 к.с.
Коробка передач: 6-ступінчаста автоматична коробка передач.
Місткість багажника: від 595 до 2 313 літрів.
Часті питання про амортизатори (газові упори) капота:
Також дане пристосування захищає від деформацій ущільнювач, агрегати і деталі в кузові від ударів. Газові упори капота Ford Explorer с 2010 дають можливість істотно збільшити експлуатаційний період даних комплектуючих, також вони надають максимум комфорту при технічному обслуговуванні і при веденні відбудовних або ремонтних робіт самого автомобіля.
Як вибрати газові упори
Багато людей, які звертаються в інтернет-магазин «Автошара», що б купити газові упори на Форд Эксплорер 2010- , не знають, як здійснити правильний вибір. Дані елементи розрізняються між собою по робочому середовищі і типу демпфування. Якщо розглядати варіанти за типом робочого середовища, то вони бувають масляні, газові, газо-масляні. Амортизатори масляні-бюджетний варіант, боїться знижених температур. Газового типу - найбільш довговічний і якісний варіант, але велика вартість. Газо-Масляна варіація-середня вартість і якість, не боїться морозів.
Якщо розглядати конструкції за типом демпфірування, то вони бувають гідравлічного і динамічного типу. Гідравлічні амортизатори - різке уповільнення руху конструкції, установка здійснюється штоком вниз. Динамічні конструкції - більш плавне уповільнення пристрою, установка може здійснюватися в будь-якому положенні.
Краща пропозиція
за допомогою інтернет-магазину« Автошара », покупець може купити амортизатори капота Ford Explorer с 2010 відмінної якості, за вигідною для себе вартості 1500 грн . Тут є великий асортимент цих елементів безпеки автомобіля, так що замовник зможе підібрати саме такий варіант, який буде відповідати не тільки технічним критеріям, але і грошовим можливостям.
Амортизатори капота Форд Эксплорер 2010- від інтернет-магазину «Автошара» - це еталон якості, безпеки і надійності.
Амортизатори капоту Ford Explorer с 2010 ціна в Автошарі: 1500 грн
Товар | Ціна |
---|---|
Газовий упор капота для Ford Explorer 5 2010-2018 2шт. Алюм капот - UporKapota | 1500 грн |
Газовий упор капота для Ford Explorer 6 2019 2шт. Алюмінієвий капот - UporKapota | 1500 грн |
Газовий упор капота для Ford Explorer 5 2010-2018 2шт. Заліз капот - UporKapota | 1500 грн |
Заказ приехал очень быстро! Немного пришлось доработать напильником. Отверстия на кронштейне который устанавливается на стакан (стойку) немного меньше чем надо. И этот кронштейн не учитывает выступ на стакане в центре, пришлось немного снять фаску. А вот с кронштейном который для капота, вообще все плохо. Если установить в заводские отверстия то не защелкивается газовый упор и он немного упирается в опорную балку радиатора. Пришлось пересверлить отверстие в кронштейне, сместив его почти на 1 см в сторону. После всех доработок все стало на свои места. Работает отлично!