Антирадари
Антирадар - це визначник наявності і роботи радарів( контролерів швидкості руху транспортних засобів, які використовують співробітники ДАІ.
Принцип його роботи полягає в завчасному обчисленні променя радара і подачі сигналу водієві про необхідність знизити швидкість автомобіля до рівня допустимої. Для завчасного обчислення такого променя радара, антирадар повинен володіти достатньо високою чутливістю, але в теж час, така чутливість робить радар сприйнятливим до паразитних високочастотних сигналів, таким як: автоматичні шлагбауми, світлофори, радіостанції. Для вирішення цієї проблеми і перемикання чутливості, виробники винайшли такі режими антирадара як: p>
- “траса”- висока чутливість;
- ”місто”- знижена чутливість.
Як відомо, перешкоди за межею міста зустрічаються рідше, а радар ДАІ частіше).
Високочутливі сучасні антирадари вловлюють хвилю радара на відстані до 5км.
розрізняються 2 види взаємодії антирадара: p>
- пасивний антирадар(радар-детектор)- вловлює хвилю радара ДАІ і сповіщає про неї водія;
- активний антирадар-вловлює і пригнічує хвилю радара ДАІ.
Встановлювати такі пристрої рекомендується в полі, зручному для свого огляду і в те місце, де дорога буде знаходиться в прямій видимості пристрою. Деякі з пристроїв, можуть бути встановлені ззаду або збоку(лазерні антирадари). Існують моделі замасковані під різні прилади.
Швидка реакція водія на сигнали подаються антирадаром - запорука успіху налагодженої роботи з пристроєм.
Не дивлячись на численні плюси даного пристрою і можливість економії з ним грошей за оплату штрафів, потрібно не забувати про адекватною манері водіння на дорозі і необхідність виконання правил дорожнього руху.