Багажник на дах автомобіля
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
Це багажник для автомобілів без водостоку, в яких використовується заводського приготування місця, так звані «кліпси», які після скручування прикріплюють багажник на даху, довжина балки 120 см (балки в пластиковій сорочці), вантажопідйомність – 70 кг.
- Рейлінги Can Otomotiv
- Матеріал-анодований алюміній, посилений, упори з міцного пластику.
- Навантаження до 50 кг
- Гарна якість, стильний дизайн під оригінал.