Запчастини для тюнінгу Cadillac
Автотовари Кадилак

Товари для тюнінгу Кадилак
- килимки гумові в салон забезпечують захист внутрішніх елементів машини від забруднення Eva, Novline, Rizline, Weathertech і багажник Ciak, Norplast, Novline, Sotra, Weathertech;
- килимки текстильні в салон можуть бути представлені в чорному, сірому і в інших кольорах. Зовнішня їх сторона має або поліпропіленовий ворс, або ковролін. Всі килимки мають прогумовану основу - Ciak, Classic, Premium, Pro-eco, Sotra;
- вітровики на скла, які кріпляться на двосторонньому скотчі. Їх купують, так як вони перешкоджають запарюванню вікон в умовах дощової погоди Asp, Avs, Cobra tuning, Hic;
- захист двигуна , Poligon;
- мухобойки-дефлектор капота забезпечують комфорт при їзді в негоду, захищають салон від бруду і прикрашають автомобіль Hic Мухобойки виготовляються з міцного акрилового пластику. Мухобойки сьогодні дуже затребувані, так як вони здатні істотно поліпшити аеродинаміку машини і захистити лобове скло від попадання на нього бруду, комах і камінчиків;
- двірники на скла: Oximo;
- Бризковики використовуються для захисту кузова від пошкоджень при їзді по бездоріжжю або неякісному дорожньому покриттю: Asp, Norplast, Novline, Xukey;
- багажники на дах Omsa line, Thule, Дорожная Карта, Thule, багажники сталеві, які зазвичай кріпляться на рейлінги. Багажники використовують для перевезення великих і об'ємних вантажів;
Перша модель компанії оригінальність не відрізнялася-за основу взяли одну з фордівських моделей, зате протягом декількох років була розроблена лінійка нових моторів та інших технічних нововведень. Перша "самостійна" машина була випущена в 1905 році. Тоді ж Кадилак об'єднався з власною компанією Ліланда.
У 1908 році компанія по суті робить технологічний прорив зі своєю концепцією взаємозамінності деталей. При цьому з самого початку компанія робила ставку на високу якість збірки підгонки всіх запчастин для Кадилака. Все це дозволяє їй зібрати твердий передзамовлення і впевнено увійти на автомобільний ринок.
Товар | Ціна |
---|---|
Запчасти для Cadillac STS | за 1450 грн |
Запчасти для Cadillac Escalade c 2014 | від 668 грн до 4022 грн |
Запчасти для Cadillac Escalade 2007-2014 | від 607 грн до 5364 грн |
Запчасти для Cadillac SRX с 2011 | від 586 грн до 5529 грн |
Запчасти для Cadillac CTS | від 531 грн до 2199 грн |
Запчасти для Cadillac SRX с 2004 | від 1430 грн до 2599 грн |
Запчасти для Cadillac XT5 | від 545 грн до 3444 грн |
Запчасти для Другие модели Cadillac | від 586 грн до 3060 грн |
Запчасти для Cadillac BLS с 2006 | від 1063 грн до 1450 грн |
Крім того, на відміну від багатьох виробників, Кадилак використовує мотори тільки власної розробки. Причому доходило до курйозів — перші мотори володіли навіть надлишковою потужністю — вони видавали таку швидкість, що в Штатах тих часів просто не було доріг, де можна так їздити.
Зате висока надійність, потужність і малошумний мотор дозволили отримати військові замовлення - більше двох тисяч машин вирушило на фронт як штабні.
Все це в поєднанні з відмінним дизайном вивело Кадилак на перші місця в світі в сегменті «люкс» - машина вийшла надійна, красива і статусна. Що і забезпечило цілком пристойні продажі.
Деяке падіння було під час Великої депресії, але проблеми були вирішені вже до 1940 року. Більш того, в 1941 компанія представляє нову гідравлічну трансмісію, а в 1942 перемикається на військові замовлення і випуск танків і комплектуючих для гаубиць і літаків.
Післявоєнні роки характеризувалися поєднанням розвитку моторів-Кадилак зумів виграти кілька гонок з постійним розвитком дизайну — в цьому плані компанія стала лідером і задавала моду протягом майже 20 років, ввівши в моду акулячі плавники, хромовані накладки, бампера нової форми, панорамні скла і масу всього іншого. В основному це була робота дизайнера Харлі Ерла. Один з таких автомобілів марки Cadillac Eldorado був подарований Брежнєву президентом Ніксоном.
Певні проблеми фірма заробила під час бензинової кризи 70-х років. В якості вирішення проблеми було запропоновано кілька толком недопрацьованих моделей зменшених габаритів для зниження споживання палива і такий же нашвидку доопрацьований Старий дизельний двигун. Результат важко назвати позитивним-на репутації Кадилака це позначилося не кращим чином. Проблеми, створені цим підходом, компанія зуміла вирішити вже тільки на рубежі 90-х, зумівши випустити ряд вдалих моделей, повчали визнання.
Наступні 30 років пройшли в атмосфері жорсткої конкуренції з БМВ і рядом японських і американських фірм, наприклад Тесла і Інфініті. А кізіс 2010-х років ще більше знизив позиції Дженерал Моторс в цілому і Кадилака зокрема.
Збірка Кадилаків, крім власне Детройта, проводиться в Спрінг-Хілл, штат Теннесі, в Канзасі і в Китаї. Також вони збиралися в Білорусії і Росії, але після інтервенції в Україну компанія заявила про припинення співпраці з російськими підприємствами в будь-якій формі. Доля білоруського заводу поки під питанням.
Велика частина моделей вже знята з виробництва, хоч і трапляються на дорогах. Враховуючи загальну ситуацію, в строю залишилося всього три моделі:
- Cadillac Escalade-повнорозмірний позашляховик.
- Cadillac XT5 середньорозмірний кросовер
- CT6-повнорозмірний седан.