БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА
по Україні
Call-center: Пн-Пт 10.00-19.00
Автомагазин CADILLAC

Тюнінг Кадилак

Автотовари Кадилак

Тюнінг Кадилак Cadillac-це американська компанія, що спеціалізується на автомобілях класу «люкс», що входить в концерн General Motors.

Товари для тюнінгу Кадилак

  • килимки гумові в салон забезпечують захист внутрішніх елементів машини від забруднення Eva, Norplast, Novline, Rizline, Weathertech і багажник Ciak, Norplast, Novline, Sotra, Weathertech;
  • килимки текстильні в салон можуть бути представлені в чорному, сірому і в інших кольорах. Зовнішня їх сторона має або поліпропіленовий ворс, або ковролін. Всі килимки мають прогумовану основу - Ciak, Pro-eco, Sotra;
  • вітровики на скла, які кріпляться на двосторонньому скотчі. Їх купують, так як вони перешкоджають запарюванню вікон в умовах дощової погоди Asp, Avs, Cobra tuning, Hic;
  • захист двигуна Poligon, КОЛЬЧУГА;
  • мухобойки-дефлектор капота забезпечують комфорт при їзді в негоду, захищають салон від бруду і прикрашають автомобіль Hic Мухобойки виготовляються з міцного акрилового пластику. Мухобойки сьогодні дуже затребувані, так як вони здатні істотно поліпшити аеродинаміку машини і захистити лобове скло від попадання на нього бруду, комах і камінчиків;
  • двірники на скла: Oximo;
  • Бризковики використовуються для захисту кузова від пошкоджень при їзді по бездоріжжю або неякісному дорожньому покриттю: Asp, Blik, Dongmart, Norplast, Novline, Xukey;
  • багажники на дах Thule, Дорожная Карта, Thule, багажники сталеві, які зазвичай кріпляться на рейлінги. Багажники використовують для перевезення великих і об'ємних вантажів;
Заснована компанія була в Детройті, штат Мічиган, одному з центрів світового автомобілебудування в 1902 році. Спочатку це була "автомобільна компанія Детройта" але Генрі Форд, колишній співвласником з неї пішов унаслідок розбіжностей і фінансових труднощів. Але на базі цієї компанії була організована нова і її главою став Генрі Ліланд, професійний механік з багатим і різноманітним досвідом. Оскільки Форд уже не мав до компанії ніякого відношення, Ліланд перейменував її в Cadillac Motor Car Company в честь Антуана Ломе де Ламот де Кадильяк, який в 1701 першому році заснував факторію на березі озера Мічиган, яка згодом стала містом Детройт.

Перша модель компанії оригінальність не відрізнялася-за основу взяли одну з фордівських моделей, зате протягом декількох років була розроблена лінійка нових моторів та інших технічних нововведень. Перша "самостійна" машина була випущена в 1905 році. Тоді ж Кадилак об'єднався з власною компанією Ліланда.

У 1908 році компанія по суті робить технологічний прорив зі своєю концепцією взаємозамінності деталей. При цьому з самого початку компанія робила ставку на високу якість збірки підгонки всіх запчастин для Кадилака. Все це дозволяє їй зібрати твердий передзамовлення і впевнено увійти на автомобільний ринок.

Нова компанія привертає увагу своїми успіхами і в 1909 році її купує концерн General Motors за майже шість мільйонів доларів — неймовірні тоді гроші. Втім, Лілінд залишається на своєму місці глави фірми з повною свободою дій. Залучення нових коштів і співпраця з концерном дозволило зробити ще кілька технічних проривів — саме Кадилак першим використовує суцільнометалеві корпуси, а з 1912 року запустив у виробництво електричний стартер, запалювання і освітлення. Надалі компанія намагалася залишатися попереду всіх, постійно вводячи якісь новинки. Наприклад, в 1926 на машини став встановлюватися триплекс, в 1928 році з'явилася перша безшумна коробка передач, в 1930 — Автомобільний кондиціонер, який в 1964 був автоматизований. У 1957 з'явилися сидіння з пам'яттю і паралельно постійно вдосконалювалася електронна начинка.

Крім того, на відміну від багатьох виробників, Кадилак використовує мотори тільки власної розробки. Причому доходило до курйозів — перші мотори володіли навіть надлишковою потужністю — вони видавали таку швидкість, що в Штатах тих часів просто не було доріг, де можна так їздити.

Зате висока надійність, потужність і малошумний мотор дозволили отримати військові замовлення - більше двох тисяч машин вирушило на фронт як штабні.

Все це в поєднанні з відмінним дизайном вивело Кадилак на перші місця в світі в сегменті «люкс» - машина вийшла надійна, красива і статусна. Що і забезпечило цілком пристойні продажі.

Деяке падіння було під час Великої депресії, але проблеми були вирішені вже до 1940 року. Більш того, в 1941 компанія представляє нову гідравлічну трансмісію, а в 1942 перемикається на військові замовлення і випуск танків і комплектуючих для гаубиць і літаків.

Післявоєнні роки характеризувалися поєднанням розвитку моторів-Кадилак зумів виграти кілька гонок з постійним розвитком дизайну — в цьому плані компанія стала лідером і задавала моду протягом майже 20 років, ввівши в моду акулячі плавники, хромовані накладки, бампера нової форми, панорамні скла і масу всього іншого. В основному це була робота дизайнера Харлі Ерла. Один з таких автомобілів марки Cadillac Eldorado був подарований Брежнєву президентом Ніксоном.

Певні проблеми фірма заробила під час бензинової кризи 70-х років. В якості вирішення проблеми було запропоновано кілька толком недопрацьованих моделей зменшених габаритів для зниження споживання палива і такий же нашвидку доопрацьований Старий дизельний двигун. Результат важко назвати позитивним-на репутації Кадилака це позначилося не кращим чином. Проблеми, створені цим підходом, компанія зуміла вирішити вже тільки на рубежі 90-х, зумівши випустити ряд вдалих моделей, повчали визнання.

Наступні 30 років пройшли в атмосфері жорсткої конкуренції з БМВ і рядом японських і американських фірм, наприклад Тесла і Інфініті. А кізіс 2010-х років ще більше знизив позиції Дженерал Моторс в цілому і Кадилака зокрема.

Збірка Кадилаків, крім власне Детройта, проводиться в Спрінг-Хілл, штат Теннесі, в Канзасі і в Китаї. Також вони збиралися в Білорусії і Росії, але після інтервенції в Україну компанія заявила про припинення співпраці з російськими підприємствами в будь-якій формі. Доля білоруського заводу поки під питанням.

Велика частина моделей вже знята з виробництва, хоч і трапляються на дорогах. Враховуючи загальну ситуацію, в строю залишилося всього три моделі:
  • Cadillac Escalade-повнорозмірний позашляховик.
  • Cadillac XT5 середньорозмірний кросовер
  • CT6-повнорозмірний седан.