Фаркопи
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
- Виробник - AutoHak - Польща;
- Кріплення - на двох болтах;
- Без електропроводки в комплекті - в залежності від електроніки автомобіля ноебходимо докуповувати модуль узгодження, розетку;
- Сертифікований в Євросоюзі;
Фаркоп для автомобіля
Тягово-зчіпний пристрій, в побуті - фаркоп, призначений для надійного зчеплення причепа транспортного засобу. При необхідності і відповідному варіанті зчіпного пристрої, фаркоп може бути також використаний і для буксирування автомобілів.
Сама конструкція виготовляється з високоякісної нержавіючої сталі і додатково покривається спеціальним порошковим складом складом. Лако-барвисте покриття створює більш високий рівень захисту тягово-зчіпного пристрою від покриття іржею і зносу.
На різних автомобілях, особливо на сучасних позашляховиках і вантажних моделях, даний виріб включено в комплектацію, передбачену заводом-виготовлювачем. Фаркоп вбудовується в бампер машини, проте буксирувати важку техніку ця зчіпка не здатна. Як правило виріб розрахований на навантаження в межах 450 кілограм.
Класифікація
За конструкцією і місцем складання Фаркопи для авто розрізняються двома типами:
- європейський варіант (представляє з себе елементарний гак, на кінці якого знаходиться куля);
- американський (виглядає у формі 4-х вугільної шахти, куди вставляється дишло причепа, а також інші деталі для кріплення);
Вітчизняні автолюбителі другий тип використовують дуже рідко, тому для автомобілів з цим варіантом зчіпки передбачений спеціально сконструйований перехідник, підлаштовуватися кріплення під необхідний варіант.
Фаркопи також класифікуються за принципом пристрою:
- конструкція знімна (дозволяє безперешкодно встановити і зняти гак з інсталяційного гнізда, завдяки спеціальній конструкції засувки або звичайним болтів. Цей спосіб зчіпки причепа і автомобіля зменшують загальні розміри авто з причепом, а також збільшується експлуатаційний термін самого гака. За ціною подібний знімний варіант фаркопа істотніше дорожче, ніж незнімний);
- незнімна;
- умовно-знімна (передбачає можливість кріплення гака на болтах, які дозволяють легко і швидко зробити необхідний демонтаж фаркопа. З'єднання вважається досить міцним і надійним. При розумній експлуатації такий фаркоп прослужить довго і без особливих проблем).
За методом виготовлення розрізняють гаки:
- литі;
- ковані;
- штампувати.
Найдешевшими будуть штамповані вироби. Литі і ковані набагато дорожче, надійніше і міцніше штамповок.
Вибір фаркопа для автомобіля
Перед здійсненням покупки цієї деталі необхідно визначити:
- для якої вантажопідйомності причепа і маси вантажу, що перевозиться, необхідний фаркоп;
- необхідний тип тягово-зчіпного пристрою (знімний або при регулярному використанні виробу, можливо кращим варіантом буде незнімна модель).
Найголовніше, перед здійсненням покупки фаркопа дуже важливо вивчити всю наявну інформацію про його техніко-експлуатаційних характеристика та параметри, обов'язково врахувати марку і модель автомобіля, на який передбачається монтаж пристрою зчіпки.
Комплектації, в яких реалізуються сучасні фаркопи бувають абсолютно різноманітні, в залежності від типу автомобіля та його марки. Для кожного варіанту машини є можливість вибору з декількох варіантів деталі. Все залежить від періодичності його використання. Виходячи з цих критеріїв і необхідно реалізовувати намічену покупку.
Цінове регулювання на додаткові аксесуари для автомобілів і зчіпні пристрої зокрема, досить демократичне, у зв'язку з тим, що виконання основного завдання по задоволенню клієнтів відбувається не тільки через пропозицію лише якісного товару, але і з наданням покупцю можливості економії фінансових коштів.
Ми позиціонуємо себе в якості сучасного онлайн-магазину, де реалізується лише якісний і сучасний продукт. Каталог виробів постійно поповнюється новими пропозиціями і моделями фаркопів для автомобілів різних фірм та компаній.
У нас продаються Фаркопи лише від світових і повсюдно відомих брендів. З гордістю про співпрацю з ними можна назвати наступні фірми:
- Auto-Hak;
- Galia;
- Imiola;
- Aragon;
- Baltex;
- VFM Bosal;
- Thule;
- Westfalia.