БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА
по Україні
Call-center: Пн-Пт 10.00-19.00

Підсилювачі автозвуку

Завантажити
Подождите ...
1   2   3   4   5   наст >>

Всі автовласники хочуть зробити свої автомобілі найбільш функціональними і досконалими. Стосується це і аудіосистем машини.

Основним елементом аудіосистеми автомобіля виступає підсилювач звуку, головним завданням якого є прийом сигналу від головного пристрою, підвищення напруги і струму до тих показників, які будуть сприятливими для якісної роботи динаміків. З автомобільним підсилювачем, не звернути увагу на вихідний з Вашого автомобіля звук, буде просто неможливо.

Звичайно, Ви можете сказати, що в базовій комплектації Ваша машина вже була укомплектована аудіосистемою. На превеликий жаль, найчастіше, такі аудіосистеми залишають бажати кращого. Однак, для якісного звучання, може бути цілком достатньо заміни тільки одного її складового елемента-підсилювача потужності автозвуку. Після обробки якісним підсилювачем, сигнал низького рівня перетворюється в гарне звучання, що підходить для нормальної роботи савбуфера і акустики.

 

Якщо ви зацікавилися покупкою автомобільного підсилювача звуку, варто трохи розібратися в критеріях вибору якісної системи і її основних параметрах.

 

Кількість каналів підсилювача автозвуку:

-одноканальні(моноблоки);

-багатоканальні( від 2х до 6 каналів).

Клас підсилювача безпосередньо залежить від коефіцієнта корисної дії і рівня зміни вихідного каналу:

  • клас А - з мінімальним рівнем зміни, досить “ чистим & rdquo; сигналом, але слабкою ефективністю. Їх ККД в середньому становить 20-30%;

  • клас В - в порівнянні з підсилювачами класу А, в даному класі вдвічі збільшена потужність, але досить великі перешкоди, за рахунок чого цей клас використовувати в автомобілях не бажано;

  • клас С-зі стандартним ККД 75%. Однак, якщо ККД збільшується, збільшується і рівень їх спотворень. Ці підсилювачі не поєднуються з Hi-End системами;

  • клас D - інноваційний клас невеликих підсилювачів з цифровою обробкою сигналу. Компактність приладу дозволяє зручно розміщувати його в автомобілі і не створює при цьому проблем з внутрішньої “заставленностью”. З недоліків - досить висока ціна.

  • клас АВ-клас з чистим сигналом, хорошою ефективністю. Крім цього, даний клас займає найбільшу частину Hi-Fi підсилювачів.

  •  

Якщо говорити, про потужність, вона буває:

-номінальної (RMS)-дійсна величина потужності на один канал (стандартно при КНС <0,1% і при напрузі 14,4 В) ;

-максимальної - завищена сумарна величина потужності сукупності всіх каналів.

 

Наявність вбудованого кросовера, за рахунок якого фільтруються частоти, може бути:

-HPF (High Pass Filter - фільтр високих частот)- з обрізанням частот знизу і залишенням верхніх частот;

-LPF (Low Pass Filter - фільтр низьких частот)- протилежний вигляд кросовера, який обрізає верхні частоти, залишаючи нижні.

Коефіцієнт гармонійних нелінійних спотворень — показник спотворення звукового сигналу на виході підсилювача. Чим нижче показник, тим краще звук.

 

Наявність високорівневого входу ( High Level, High Input)- призначений для підключення магнітоли або штатного головного пристрою від заводу виробника.

 

Звичайно, при виборі такого автоаксесуару, кожен автомобіліст в першу чергу звертає увагу на параметри технічного характеру. Не варто забувати і про те, що моделі з однаковими характеристиками можуть дуже відрізнятися за якістю, так само, не виключено завищення ціни в брендових моделей. Можна зіткнутися і з тим фактором, що зазначені параметри на упаковці будуть злегка завищені, ніж справжні показали пристрої, до цього потрібно бути готовим.

Визначайтеся з необхідними параметрами, читайте відгуки про виробників, підходите з розумом до співвідношенню “ціна-якість” і тоді вибраний Вами підсилювач автозвуку, буде радувати Вас якісним звучанням не один рік.